Vliegen - Reisverslag uit Akkrum, Nederland van Nanneke Heide - WaarBenJij.nu Vliegen - Reisverslag uit Akkrum, Nederland van Nanneke Heide - WaarBenJij.nu

Vliegen

Door: Nanneke van der Heide

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

28 September 2017 | Nederland, Akkrum

Negen vluchten in deze afgelopen vier maanden heb ik achter de rug. Al die keren ben ik geen één keer te laat gekomen. Goed van mij hé?! De vlucht van Kaapstad naar Nairobi (Kenia) met een overstap in Addis Ababa (Ethopië) had ik alleen wat probleempjes. Daar heb ik eerder al over geschreven. Behalve die vlucht, vloog ik voor de rest altijd met British Airways. Ik kan nu uit eigen ervaring spreken dat het voelt alsof je eerste klas vliegt. Het vliegtuig is keurig en schoon, je krijgt lekker eten, het personeel is meestal vriendelijk (tijdens de vlucht van Vic Falls naar Jo'burg waren ze echt overdreven streng - ik snap dat we bij de exit deuren zaten, maar met drie 'stewerdessen' een jongedame zowat van haar plek af schuiven, omdat haar buideltas die helemaal aan haar vast zit geketent, te groot is en teveel uitsteekt, gaat wel wat ver. Uiteindelijk heeft ze de tas losgemaakt en in de bagage vakken gedaan. Het alternatief was dat ze of ergens anders moest zitten of dat wij allemaal onze buideltasjes moesten afdoen, "om het eerlijk te houden"...

Het enige jammere van mijn laatste lange vlucht, van ruim 11 uren, was dat mijn geluid van het televisie scherm maar voor de helft werkte. Door de Engelse ondertiteling wist ik wat er gezegd werd en de muziek hoorde ik zachtjes op de achtergrond. Ze hebben mijn systeem drie keer reset, maar er veranderde niets. Jammer joh...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Akkrum

Mijn eerste reis

Een verre reis naar Afrika mét ook vrijwilligerswerk!

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2017

I am still lost in this world.

28 September 2017

Acclimatiseren in NL

28 September 2017

Vliegen

24 September 2017

Tweede keer hiken

24 September 2017

Naar huisss
Nanneke

Halllooootjesss!! Nann hierrooo! Op dit moment zit ik voor twaalf weken in Zuid-Afrika. 2 september vlieg ik naar Kenia om daar met een groep een rondreis te maken door verschillende landen in Afrika :) echt geweldig, vind ik tenminste nu al haha! Hierbij mijn avontuurlijke verhalen. Zodra ik weer Wifi heb, lanceer ik een nieuwe update! Leafs en een dikke túúút fan Nanneke

Actief sinds 12 Juni 2017
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 21581

Voorgaande reizen:

04 Juni 2017 - 25 September 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: