6 weken VOORBIJ! De nieuwe! - Reisverslag uit Amanzimtoti, Zuid-Afrika van Nanneke Heide - WaarBenJij.nu 6 weken VOORBIJ! De nieuwe! - Reisverslag uit Amanzimtoti, Zuid-Afrika van Nanneke Heide - WaarBenJij.nu

6 weken VOORBIJ! De nieuwe!

Door: Nanneke van der Heide

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

14 Juli 2017 | Zuid-Afrika, Amanzimtoti

Ongelooflijk hoe snel de tijd voorbij vliegt. Ik zit nu op de helft van m'n weken bij Palm Tree. Raak steeds meer gesetteld, leer de kids van binnen en van buiten kennen en zij mij. Erg bijzonder om te zien hoe contact zich ontwikkelt. Eerst voorzichtig aftasten, nu meer aanwezig en vervagen de grenzen. Er is een meisje die erg verlegen was in het begin. Na ongeveer drie weken zocht ze me in de groep op, stelde me vragen en nu komt ze soms ook bij me zitten. Een ander meisje zondert zich duidelijk af van de groep. Heeft geen behoefte aan de hele dag met z'n allen, zit liever op haar eigen kamer en laat de meeste vrijwilligers links liggen. Toch heeft ze soms haar momentjes en hangt ze ineens aan m'n nek of doet mee aan een potje basketbal. Ik grijp de momentjes met twee handen stevig vast en herinner ze met heel mijn hart!

Jip is zondagmiddag vertrokken naar huis....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Amanzimtoti

Mijn eerste reis

Een verre reis naar Afrika mét ook vrijwilligerswerk!

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2017

I am still lost in this world.

28 September 2017

Acclimatiseren in NL

28 September 2017

Vliegen

24 September 2017

Tweede keer hiken

24 September 2017

Naar huisss
Nanneke

Halllooootjesss!! Nann hierrooo! Op dit moment zit ik voor twaalf weken in Zuid-Afrika. 2 september vlieg ik naar Kenia om daar met een groep een rondreis te maken door verschillende landen in Afrika :) echt geweldig, vind ik tenminste nu al haha! Hierbij mijn avontuurlijke verhalen. Zodra ik weer Wifi heb, lanceer ik een nieuwe update! Leafs en een dikke túúút fan Nanneke

Actief sinds 12 Juni 2017
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 21538

Voorgaande reizen:

04 Juni 2017 - 25 September 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: